Репозитарiй DSpace

Організація процесу обслуговування споживачів готельних послуг на основі використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Татаренко, Д. К.
dc.date.accessioned 2024-08-01T11:54:16Z
dc.date.available 2024-08-01T11:54:16Z
dc.date.issued 2024-08-01
dc.identifier.citation Татаренко Д. К. Організація процесу обслуговування споживачів готельних послуг на основі використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7276
dc.description.abstract В роботі визначено сутність процесу обслуговування споживачів та напрями застосування ІКТ в його організації; досліджено напрями використання ІКТ нововведень в організації процесу обслуговування споживачів в готелі «Lion» та особливості його діяльності; проаналізовано вплив діяльності SMM-менеджера на розвиток ІКТ та організацію процесу обслуговування в готелі «Lion»; обґрунтовано фінансово-економічні результати використання сучасних ІКТ в процесі обслуговування та діяльності готелю «Lion»; визначено шляхи покращення процесу обслуговування споживачів в готелі «Lion» на основі використання сучасних ІКТ. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2024;
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject SMM-менеджер uk_UA
dc.subject готель uk_UA
dc.subject процес обслуговування uk_UA
dc.title Організація процесу обслуговування споживачів готельних послуг на основі використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу