dc.contributor.author |
Татаренко, Д. К. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-01T11:54:16Z |
|
dc.date.available |
2024-08-01T11:54:16Z |
|
dc.date.issued |
2024-08-01 |
|
dc.identifier.citation |
Татаренко Д. К. Організація процесу обслуговування споживачів готельних послуг на основі використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7276 |
|
dc.description.abstract |
В роботі визначено сутність процесу обслуговування споживачів та напрями застосування ІКТ в його організації; досліджено напрями використання ІКТ нововведень в організації процесу обслуговування споживачів в готелі «Lion» та особливості його діяльності; проаналізовано вплив діяльності SMM-менеджера на розвиток ІКТ та організацію процесу обслуговування в готелі «Lion»; обґрунтовано фінансово-економічні результати використання сучасних ІКТ в процесі обслуговування та діяльності готелю «Lion»; визначено шляхи покращення процесу обслуговування споживачів в готелі «Lion» на основі використання сучасних ІКТ. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
2024; |
|
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
SMM-менеджер |
uk_UA |
dc.subject |
готель |
uk_UA |
dc.subject |
процес обслуговування |
uk_UA |
dc.title |
Організація процесу обслуговування споживачів готельних послуг на основі використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |