Репозитарiй DSpace

Маркетинговий потенціал ресторану

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пінчук, В. В.
dc.date.accessioned 2024-08-02T11:38:02Z
dc.date.available 2024-08-02T11:38:02Z
dc.date.issued 2024-08-02
dc.identifier.citation Пінчук В. В. Маркетинговий потенціал ресторану : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 67 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7275
dc.description.abstract В роботі визначено сутність маркетингового потенціалу та його вплив на розвиток підприємства; розглянуто особливості управління маркетинговим потенціалом підприємств ресторанного бізнесу; досліджено вплив маркетингового потенціалу на конкурентоспроможність підприємств; наведено техніко-економічну характеристику ресторану «Pizza Day»; проаналізувано маркетингове середовище закладу ресторанного господарства «Pizza Day; оцінено маркетинговий потеціал досліджуваного закладу ресторанного господарства; запропонувано методичний підхід до формування маркетингових стратегій підприємства ресторанного господарства; розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності управління маркетинговим потенціалом ресторану. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2024;
dc.subject маркетинговий потенціал uk_UA
dc.subject ресторан uk_UA
dc.subject ресторан uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject ресторанний бізнес uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.title Маркетинговий потенціал ресторану uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу