Репозитарiй DSpace

Формування іміджу підприємства сфери гостинності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марков, І. Ю.
dc.date.accessioned 2024-08-02T13:51:50Z
dc.date.available 2024-08-02T13:51:50Z
dc.date.issued 2024-08-02
dc.identifier.citation Марков І. Ю. Формування іміджу підприємства сфери гостинності : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 104 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7266
dc.description.abstract В роботі досліджено сутність і складові елементи іміджу підприємств сфери гостинності; розглянуто методичні аспекти аналізу та оцінки елементів іміджу; виокремлено фактори впливу на формування іміджу в сфері гостинності; надано загальну організаційно-економічну характеристику підприємства готельного господарства (бутік-готель «Axelhof», м. Дніпро); досліджено вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на формування іміджу готелю; проаналізувано вплив фінансової діяльності готелю на його імідж; запропонувано заходи щодо формування позитивного іміджу готелю; оцінено ефективність запропонованих заходів щодо формування позитивного іміджу готелю. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2024;
dc.subject готель uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject підприємство гостинності uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.title Формування іміджу підприємства сфери гостинності uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу