dc.contributor.author |
Марков, І. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-02T13:51:50Z |
|
dc.date.available |
2024-08-02T13:51:50Z |
|
dc.date.issued |
2024-08-02 |
|
dc.identifier.citation |
Марков І. Ю. Формування іміджу підприємства сфери гостинності : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 104 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7266 |
|
dc.description.abstract |
В роботі досліджено сутність і складові елементи іміджу підприємств сфери гостинності; розглянуто методичні аспекти аналізу та оцінки елементів іміджу; виокремлено фактори впливу на формування іміджу в сфері гостинності; надано загальну організаційно-економічну характеристику підприємства готельного господарства (бутік-готель «Axelhof», м. Дніпро); досліджено вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на формування іміджу готелю; проаналізувано вплив фінансової діяльності готелю на його імідж; запропонувано заходи щодо формування позитивного іміджу готелю; оцінено ефективність запропонованих заходів щодо формування позитивного іміджу готелю. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
2024; |
|
dc.subject |
готель |
uk_UA |
dc.subject |
імідж |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство гостинності |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність |
uk_UA |
dc.title |
Формування іміджу підприємства сфери гостинності |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |