dc.contributor.author |
Алєксанова, А. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-01T13:25:30Z |
|
dc.date.available |
2024-08-01T13:25:30Z |
|
dc.date.issued |
2024-08-01 |
|
dc.identifier.citation |
Алєксанова А. О. Програма лояльності споживачів готелю : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 72 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7260 |
|
dc.description.abstract |
Визначено, що програма лояльності є стратегічним інструментом маркетингових комунікацій, спрямованим на залучення, утримання та стимулювання клієнтів компанії. Встановлено особливості програм лояльності споживачів готелю та особливості роботи з онлайн репутацією готелів. Охарактеризовано діяльність та програму лояльності споживачів готельної мережі «Optima Hotels & Resorts». Проаналізовано програми лояльності готелів на українському ринку. Розроблено пропозиції з удосконалення програми лояльності споживачів мережі «Optima Hotels & Resorts» |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
241 «Готельно-ресторанна справа»;2024; |
|
dc.subject |
готель |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
споживач |
uk_UA |
dc.subject |
програма лояльності |
uk_UA |
dc.subject |
репутація |
uk_UA |
dc.subject |
бонуси |
uk_UA |
dc.subject |
дисконт |
uk_UA |
dc.subject |
комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
готельна мережа |
uk_UA |
dc.title |
Програма лояльності споживачів готелю |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |