dc.contributor.author |
Бичевнік, К. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-02T13:21:30Z |
|
dc.date.available |
2024-08-02T13:21:30Z |
|
dc.date.issued |
2024-08-02 |
|
dc.identifier.citation |
Бичевнік К. О. Особливості формування корпоративної культури підприємства гостинності в сучасних умовах : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 «Готельно-ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 78 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7259 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено сутність, елементи та функції корпоративної культури підприємства гостинності. Розглянуто типи і моделі корпоративної культури. Визначено місце корпоративної культури в системі управління підприємством гостинності та методи її оцінки. Надана загальна характеристика підприємству. Розглянуто організаційну структуру та кадровий склад підприємства гостинності. Проведено оцінку корпоративної культури в діяльності підприємства гостинності. Досліджено вплив корпоративної культури на якість обслуговування. Обґрунтувано організаційні заходи щодо вдосконалення корпоративної культури підприємства гостинності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
241 «Готельно-ресторанна справа»;2024; |
|
dc.subject |
корпоративна культура |
uk_UA |
dc.subject |
керівник |
uk_UA |
dc.subject |
персонал |
uk_UA |
dc.subject |
стиль управління |
uk_UA |
dc.subject |
місія |
uk_UA |
dc.subject |
корпоративні цінності |
uk_UA |
dc.subject |
традиції |
uk_UA |
dc.subject |
стандарти взаємодії з клієнтом |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування корпоративної культури підприємства гостинності в сучасних умовах |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |