Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бублейник, В. | |
dc.contributor.author | Легеза, Є. | |
dc.date.accessioned | 2025-02-19T07:35:44Z | |
dc.date.available | 2025-02-19T07:35:44Z | |
dc.date.issued | 2025-02-19 | |
dc.identifier.citation | Бублейник В., Легеза Є. Щодо сутності публічних послуг в сучасних умовах. Law. State. Technology. 2024. № 3. С. 41–46. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-4650 | |
dc.identifier.uri | http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7206 | |
dc.description.abstract | Наукова стаття присвячена висвітленню послугам, співвідношення публічних та адміністративних послуг, які надаються в Україні. Враховуючі нормативно-правові акти та стан наукової розробки виокрем- лено ознаки публічних послуг. Авторами сформульовано поняття публічних послуг як результату діяльності урегульованого зако- ном адміністративного органу, який розглядає заяву фізичної або юридичної особи про видачу адміністра- тивного акта (дозволу, ліцензії, свідоцтва тощо), спрямованого на забезпечення прав і законних інтересів фізичної або юридичної особи та/або виконання нею передбачених законом обов'язків. Ознаками публічних послуг є: публічний інтерес, безпосередня ініціатива (звернення) фізичної та/або юридичної особи, визнання дійсності права на майно, територіальність, публічне повідомлення про дер- жавну реєстрацію права, правовий характер, результат – видача індивідуального адміністративного акта (свідоцтва, дозволу, ліцензії, реєстраційного рішення тощо), невиконання або неналежне виконання обов'язків з надання публічної послуги відповідальність посадових і службових осіб за результати діяль- ності, в тому числі. Акцентовано увагу, що регуляторне законодавство повинно надавати відповідному публічному органу повноваження надавати різні види послуг. Наприклад, певні публічні послуги можуть надава- тися лише певними органами влади, визначеними на законодавчому рівні, на відміну від інших видів звернень, які можуть розглядатися та вирішуватися ширшим колом суб'єктів. Для отримання адміні- стративних послуг суб'єкт звернення повинен виконати умови, передбачені законодавством. Напри- клад, для отримання послуги, пов'язаної з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, подаються певні процесуальні документи (заява встановленої форми, документ, що посвідчує особу заявника (паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка проживає в Україні, наці- ональний, дипломатичний або службовий паспорт іноземного громадянина чи паспорт громадянина України для виїзду за кордон), а також копія реєстраційного документа), та копію реєстраційного номера облікової картки платника податків згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» | uk_UA |
dc.subject | адміністративна послуга | uk_UA |
dc.subject | зміст | uk_UA |
dc.subject | елемент | uk_UA |
dc.subject | ознака | uk_UA |
dc.subject | послуга | uk_UA |
dc.subject | державна послуга | uk_UA |
dc.title | Щодо сутності публічних послуг в сучасних умовах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |