dc.contributor.author |
Тороп, К. С. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-18T12:06:53Z |
|
dc.date.available |
2025-02-18T12:06:53Z |
|
dc.date.issued |
2025-02-18 |
|
dc.identifier.citation |
Тороп К. С. Інноваційні технології в спеціальній освіті дітей : публічноуправлінські аспекти створення сучасного інклюзивного простору : кваліфікаційна робота магістра : 281 «Публічне управління та адміністрування» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 103 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7197 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглянуто функціонування закладів спеціальної освіти в системі освіти України. Розглянуто основні поняття та категорії у сфері організації систем середньої освіти, відмінності загальних та спеціальних закладів освіти, вивчено нормативно-правове забезпечення системи шкільної освіти. Проаналізовано світовий досвід упровадження державних систем освіти для дітей та розвиток освіти дітей з особливими освітніми потребами в різних країнах світу (Велика Британія, Австралія). Також проведено аналіз стану спеціальної освіти в Дніпропетровській області в умовах воєнного часу. За результатами проведеного дослідження запропоновано пропозиції та рекомендації щодо розвитку освіти для дітей з особливими освітніми проблемами, як інклюзивного, так і спеціального її напрямків з урахуванням зарубіжного досвіду. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
система освіти |
uk_UA |
dc.subject |
формальна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
спеціальна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
uk_UA |
dc.subject |
органи публічної влади |
uk_UA |
dc.subject |
публічноуправлінські процеси |
uk_UA |
dc.subject |
управління освітою на регіональному рівні |
uk_UA |
dc.title |
Інноваційні технології в спеціальній освіті дітей : публічноуправлінські аспекти створення сучасного інклюзивного простору |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |