DSpace Repository

Контроль за діяльністю Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів як елемент його адміністративно-правового статусу

Show simple item record

dc.contributor.author Павленко, В. І.
dc.date.accessioned 2025-02-14T12:35:26Z
dc.date.available 2025-02-14T12:35:26Z
dc.date.issued 2025-02-14
dc.identifier.citation Павленко В. І. Контроль за діяльністю Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів як елемент його адміністративно-правового статусу. Правова позиція. №3 (44). 2024. С. 33-38. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7153
dc.description.abstract Статтю присвячено дослідженню контролю за діяльністю Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА). Обґрунтовано, що контроль за діяльністю АРМА характеризує його адміністративно-правовий статус як центрального органу виконавчої влади зі спеціальним статусом, а також забезпечує ефективність здійснення повноважень АРМА, його самостійність та незалежність, унеможливлення втручання в його діяльність інших органів та осіб. Запропоновано контроль за діяльністю АРМА поділяти на загальний (поширюється на всі органи виконавчої влади, що не виключає встановлення й окремих особливостей їх реалізації щодо АРМА) та спеціальний (передбачаються Законом та застосовується виключно до АРМА), який включає державний контроль (здійснюються відповідними органами державної влади як безпосередньо, так і через інших суб’єктів), самоконтроль (здійснюється самостійно АРМА) та громадський контроль (здійснюється громадською радою при АРМА, інститутами громадянського суспільства). Охарактеризовано незалежну зовнішню оцінку діяльності АРМА та щорічний зовнішній аудит діяльності АРМА, підготовку АРМА щорічного звіту та внутрішній аудит діяльності АРМА, а також громадський контроль. Встановлено наявність прогалин та колізій положень законодавства, яким врегульовано порядок та строки проведення незалежної зовнішньої оцінки діяльності АРМА та щорічного зовнішнього аудиту діяльності АРМА. Акцентовано увагу на необхідності законодавчого встановлення порядку визначення міжнародної або національної аудиторської компанії, яка буде здійснювати щорічний діяльності АРМА. Критично оцінено поділ зовнішнього аудиту діяльності АРМА на аудит фінансової звітності АРМА та операційний аудит (управлінський аудит) діяльності АРМА. Запропоновано внесення змін до положень чинного законодавства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject адміністративно-правовий статус uk_UA
dc.subject спеціальний статус uk_UA
dc.subject контроль uk_UA
dc.subject громадський контроль uk_UA
dc.subject незалежна зовнішня оцінки діяльності uk_UA
dc.subject щорічний зовнішній аудит uk_UA
dc.subject щорічний звіт uk_UA
dc.subject внутрішній аудит uk_UA
dc.title Контроль за діяльністю Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів як елемент його адміністративно-правового статусу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024/3(44)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account