Репозитарiй DSpace

Оцінка привабливості країн для е-комерції: порівняння України та Німеччини

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романчук, Л. А.
dc.contributor.author Щитов, Д. М.
dc.contributor.author Мормуль, М. Ф.
dc.date.accessioned 2025-02-11T09:26:13Z
dc.date.available 2025-02-11T09:26:13Z
dc.date.issued 2025-02-11
dc.identifier.citation Романчук Л. А., Щитов Д. М., Мормуль М. Ф. Оцінка привабливості країн для е-комерції: порівняння України та Німеччини. Світ наукових досліджень : матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції (м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 19-20 вересня 2024 р.). Вип. 33. С. 27-35. uk_UA
dc.identifier.issn 2786-6823
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7075
dc.description.abstract У статті розглядаються основні чинники, що сприяють розвитку електронної торгівлі та онлайн-бізнесу, а також перешкоди, з якими стикаються підприємці в цьому процесі. Пропонується система з 9 значущих критеріїв для оцінки якості та зручності ведення електронної торгівлі в різних країнах: 1) інфраструктура, 2) медичні послуги, 3) власне житло, 4) малий і середній бізнес, 5) клімат, 6) споживчий кошик, 7) податки та штрафи, 8) ступінь свободи громадянина, 9) право на інформацію. На основі цієї системи проведено порівняльний аналіз стану, зручності, прибутковості, надійності та перспектив розвитку електронної комерції в Німеччині та Україні. Автори, опираючись на особистий досвід проживання в цих країнах, проаналізували зазначені критерії для визначення привабливості електронної комерції в кожній з них. Досвідчені експерти оцінили ці критерії для обраних країн і присвоїли кожному з них відповідні «ваги». Після нормалізації оцінок і ваг за допомогою методу згортки був розроблений інтегральний критерій якості електронної комерції для кожної країни. Результати показали, що електронна комерція є більш привабливою в Україні завдяки нижчим податкам, більшій свободі ведення бізнесу, кращому мобільному зв’язку та швидшій доставці товарів порівняно з Німеччиною. Згідно з отриманими даними, пропонується провести аналогічне порівняння для інших країн Західної Європи та не тільки, використовуючи запропоновані методи. Важливим аспектом є наявність практичного досвіду у дослідників, оскільки досвід життя та роботи в обраних країнах необхідний для досягнення точних і надійних результатів. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher ФОП Шпак В.Б. uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject Німеччина uk_UA
dc.subject привабливість країн uk_UA
dc.subject електронна комерція uk_UA
dc.subject експертні оцінки uk_UA
dc.subject інтегральний критерій uk_UA
dc.title Оцінка привабливості країн для е-комерції: порівняння України та Німеччини uk_UA
dc.title.alternative Comparing the e-commerce appeal of Ukraine and Germany uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу