dc.contributor.author |
Івашина, О. Ф. |
|
dc.contributor.author |
Івашина, С. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Терещенко, Т. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-10T09:32:38Z |
|
dc.date.available |
2025-02-10T09:32:38Z |
|
dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
dc.identifier.citation |
Івашина О. Ф., Івашина С. Ю., Терещенко Т. Є. Еволюція теорії фірми в контексті цифровізації економіки. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №4(88). С. 45-55. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7042 |
|
dc.description.abstract |
У статі аналізуються теоретичні та методологічні підходи до наукового аналізу фірми та її еволюції в різних напрямах економічної думки. Авторами поставлено за мету визначити фактори еволюції фірми в цифровій економіці. Увагу авторів зосереджено на тих факторах, що пов’язані з інституційною сферою й визначають появу
характерних (атрибутивних) ознак фірми в процесі цифровізації економіки. Розглянуто питання про вплив інституалізації економічних відносин на внутрішні перетворення у фірмі. Доводиться, що фірма забезпечує накопичення технологічного та інституційного потенціалу цифрового суспільства. Розглянуто організаційно-економічні та організаційно-правові форми виробництва, що дозволяють ефективну економічну реалізацію віртуальної власності та предметної квазімонополії на віртуальний продукт фірми. Авторами показано, що процес цифровізації в Україні відбувається в руслі світових тенденцій формування сучасних мікроекономічних структур. Встановлено тенденцію щодо зближення технологічної та інституційної концепцій фірми. Новий підхід дозволяє пояснити еволюцію фірми в
цифровому суспільстві, інституційну ефективність фірми з точки зору реалізації квазімонополії на нову інформацію (знання). |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
еволюція фірми |
uk_UA |
dc.subject |
інституціоналізм |
uk_UA |
dc.subject |
корпорація |
uk_UA |
dc.subject |
неокласика |
uk_UA |
dc.subject |
теорія ігор |
uk_UA |
dc.subject |
теорія фірми |
uk_UA |
dc.subject |
фірма |
uk_UA |
dc.subject |
цифровізація |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова економіка |
uk_UA |
dc.title |
Еволюція теорії фірми в контексті цифровізації економіки |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |