Abstract:
Мета роботи – удосконалення та модернізація підходів до освітніх технологій у сфері публічного управління та адміністрування в умовах трансформації системи державного управління у соціотехнічну систему, відповідно до вимог, які висуваються до публічних службовців; розробка алгоритму та встановлення параметрів визначення компетентнісних і фахових прогалин в практичній діяльності публічних службовців для розробки індивідуальних планів професійного підвищення кваліфікації в умовах діджиталізації; розробити методичні рекомендації з виявлення фахових прогалин на основі освітніх електронних платформ та впровадити їх в освітню діяльність закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування.
Результати дослідження впроваджені в практичну діяльність :
− Головного управління Державної податкової служби України у Полтавській області (довідка від 01.12.2022 р. № 24489/6/16-31-07-08-06);
− Дніпропетровського регіонального відділення Асоціації міст України (довідка від 31.07.2024 р. № 37);
− Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації (довідка від 07.08.2024 р. № 6004/0/192-24);
− Військової частини 4638 Міністерства оборони України (довідка від 24.08.2024 р. № 1781/23177);
− Комітету Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики (довідка від 13.09.2024 р. № 04-14/14-2024/200120) (Додаток А).