Короткий опис (реферат):
У представленій статті автором здійснюється аналіз практики використання сучасних
рекламних технологій та визначення їх ефективності. Вивчаються форми діалогу між рекламодавцем і споживачем, невід’ємними атрибутами якого є такі соціально-психологічні компоненти, як зворотний зв’язок, взаєморозуміння, які впливають на ефективність реклами. Розглядаються практичні завдання, які виконує сучасна реклама. Виокремлено найбільш розповсюджені технології в рекламі, як-от асоціації, розпливчаті формулювання, акції, стадний ефект, повторення. Визначено, що рекламну діяльність можна розглядати як певну міфотворчість, оскільки в сучасній рекламній продукції можна простежити основні властивості міфу: злиття реального та ідеального; опору на несвідоме; синкретизм сприйняття, коли явище не підкоряється законам формальної логіки; імперативність думки; спонукання до
якоїсь дії самим фактом свого існування у свідомості. Констатовано, що розробка та просування фірмового стилю підприємства є ефективною рекламною технологією, що широко використовується в рекламній практиці. Надано рекомендації щодо створення основних елементів фірмового стилю: товарного знака, фірмового шрифтового напису (логотипу), фірмових кольорів, фірмового девізу (слогану), корпоративного героя (маскота), упаковки, айдентики, оформлення офісу й точок продажу, корпоративної реклами. Виокремлено найбільш поширені підходи до визначення ефективності рекламних заходів, як-от ефективність психологічного впливу реклами на свідомість людини та економічна ефективність реклами.
Розкрито сутність ефективності психологічного впливу реклами, що полягає у визначенні ступеня привернення уваги потенційних покупців, глибини їх сприйняття, емоційного піднесення, фіксуванням у пам’яті.