DSpace Repository

Маркетинг : навчальний посібник

Show simple item record

dc.contributor.author Петруня, Ю. Є.
dc.date.accessioned 2024-11-21T12:52:32Z
dc.date.available 2024-11-21T12:52:32Z
dc.date.issued 2024-11-21
dc.identifier.citation Петруня Ю. Є. Маркетинг : навч. посіб. 4-те вид., перероб. і допов. Дніпро : Університет митної справи та фінансів, 2024. 360 с. (Серія: “Бізнес. Економіка. Фінанси”) uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-328-226-8
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6910
dc.description.abstract Книга знайомить читачів з основами маркетингу та управління маркетинговою діяльністю. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності бізнес-організації, як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна й цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємствах. За своїм змістом посібник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу та управління, особливості маркетингової діяльності в Україні. Книга – інформативна, цікаво написана. Автори викладають матеріал живою, легкою мовою. Посібник читається із задоволенням. Для здобувачів вищої освіти, менеджерів-практиків і всіх, хто цікавиться маркетингом та управлінням. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.title Маркетинг : навчальний посібник uk_UA
dc.type Book uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account