Аннотации:
У статті вдосконалено поняття інтегрованого туристичного продукту та інтегрованої туристичної послуги,
обґрунтовано поняття напрямів, міри та глибини інтеграції туристичних послуг в одному туристичному продукті, на прикладі найбільш поширених в системі сучасного туроперейтингу транспортних, екскурсійних та розважально-анімаційних послуг. Виділено та обґрунтовано два напрями інтеграції – «інтеграція послідовності» та
«інтеграція одночасності і взаємопроникнення» послуг. Міру інтеграції представлено як ступінь злагодженості
та відпрацьованості туристичного продукту з усім набором взаємозалежних, змістовно і технологічно поєднаних
послуг. Глибина інтеграції туристичних послуг в одній подорожі обґрунтована як ступінь взаємозалежності та
взаємопроникнення таких послуг, як у напрямі послідовності, так і одночасності їх надання. Дослідження має
значення для проєктування та реалізації більш досконалих та оригінальних продуктів компаній-туроператорів в
умовах високої конкуренції