Репозитарiй DSpace

Маркетингові інструменти розвитку соціальних підприємств в умовах невизначеності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вербицька, А. В.
dc.date.accessioned 2024-10-10T11:30:17Z
dc.date.available 2024-10-10T11:30:17Z
dc.date.issued 2024-10-10
dc.identifier.citation Вербицька А. В. Маркетингові інструменти розвитку соціальних підприємств в умовах невизначеності. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №3(87). С. 91-96. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6861
dc.description.abstract Стаття присвячена формування практичних рекомендацій щодо застосування маркетингових інструментів розвитку соціальних підприємств, що сприятиме їх ефективному функціонуванню в умовах невизначеності. У статті представлено маркетингове середовище соціального підприємства. На відміну від традиційних, соціальні підприємці мають працювати не лише над максимізацією свого прибутку, їм також слід дбати про соціальний вплив і підвищення позитивної репутації бренду. Як і традиційний бізнес, соціальне підприємство зустрічається на ринку з конкурентами, які можуть мати кращі ринкові пропозиції, при цьому вони також можуть бути соціально орієнтованими, або не відноситися до таких. Визначено виклики щодо маркетингу соціальних підприємств: неоднозначне ставлення до маркетингу з боку соціальних підприємців, що пов’язано з недостатнім розумінням маркетингу та його трактуванням виключно як інструменту максимізації прибутку; відсутність чіткого розуміння цільової аудиторії, що призводить до невизначеності в розробці маркетингових повідомлень та стратегій; обмежена кількість успішних прикладів соціальних підприємств, на які можна орієнтуватися, що знижує мотивацію та впевненість у ефективності маркетингових зусиль для соціальних підприємців-початківців. Наведені маркетингові інструменти для соціальних підприємств, які допоможуть визначити цільовий ринок і брендувати соціальні цінності та місію. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject соціальне підприємництво uk_UA
dc.subject маркетинг соціальних підприємств uk_UA
dc.subject соціальна місія uk_UA
dc.subject брендинг соціальних підприємств uk_UA
dc.subject соціальний вплив uk_UA
dc.title Маркетингові інструменти розвитку соціальних підприємств в умовах невизначеності uk_UA
dc.title.alternative Marketing tools for the development of social enterprises under conditions of uncertainty uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2024/3(87)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу