Короткий опис (реферат):
Стаття присвячена формування практичних рекомендацій щодо застосування маркетингових інструментів розвитку соціальних підприємств, що сприятиме їх ефективному функціонуванню в умовах невизначеності. У статті
представлено маркетингове середовище соціального підприємства. На відміну від традиційних, соціальні підприємці
мають працювати не лише над максимізацією свого прибутку, їм також слід дбати про соціальний вплив і підвищення
позитивної репутації бренду. Як і традиційний бізнес, соціальне підприємство зустрічається на ринку з конкурентами, які можуть мати кращі ринкові пропозиції, при цьому вони також можуть бути соціально орієнтованими, або
не відноситися до таких. Визначено виклики щодо маркетингу соціальних підприємств: неоднозначне ставлення до
маркетингу з боку соціальних підприємців, що пов’язано з недостатнім розумінням маркетингу та його трактуванням
виключно як інструменту максимізації прибутку; відсутність чіткого розуміння цільової аудиторії, що призводить до
невизначеності в розробці маркетингових повідомлень та стратегій; обмежена кількість успішних прикладів соціальних підприємств, на які можна орієнтуватися, що знижує мотивацію та впевненість у ефективності маркетингових
зусиль для соціальних підприємців-початківців. Наведені маркетингові інструменти для соціальних підприємств, які
допоможуть визначити цільовий ринок і брендувати соціальні цінності та місію.