dc.contributor.author |
Вербицька, А. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-10T11:30:17Z |
|
dc.date.available |
2024-10-10T11:30:17Z |
|
dc.date.issued |
2024-10-10 |
|
dc.identifier.citation |
Вербицька А. В. Маркетингові інструменти розвитку соціальних підприємств в умовах невизначеності. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №3(87). С. 91-96. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-9079 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6861 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена формування практичних рекомендацій щодо застосування маркетингових інструментів розвитку соціальних підприємств, що сприятиме їх ефективному функціонуванню в умовах невизначеності. У статті
представлено маркетингове середовище соціального підприємства. На відміну від традиційних, соціальні підприємці
мають працювати не лише над максимізацією свого прибутку, їм також слід дбати про соціальний вплив і підвищення
позитивної репутації бренду. Як і традиційний бізнес, соціальне підприємство зустрічається на ринку з конкурентами, які можуть мати кращі ринкові пропозиції, при цьому вони також можуть бути соціально орієнтованими, або
не відноситися до таких. Визначено виклики щодо маркетингу соціальних підприємств: неоднозначне ставлення до
маркетингу з боку соціальних підприємців, що пов’язано з недостатнім розумінням маркетингу та його трактуванням
виключно як інструменту максимізації прибутку; відсутність чіткого розуміння цільової аудиторії, що призводить до
невизначеності в розробці маркетингових повідомлень та стратегій; обмежена кількість успішних прикладів соціальних підприємств, на які можна орієнтуватися, що знижує мотивацію та впевненість у ефективності маркетингових
зусиль для соціальних підприємців-початківців. Наведені маркетингові інструменти для соціальних підприємств, які
допоможуть визначити цільовий ринок і брендувати соціальні цінності та місію. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
соціальне підприємництво |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг соціальних підприємств |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна місія |
uk_UA |
dc.subject |
брендинг соціальних підприємств |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний вплив |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингові інструменти розвитку соціальних підприємств в умовах невизначеності |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing tools for the development of social enterprises under conditions of uncertainty |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |