Аннотации:
В статті розглядається вплив феномену інформаційної асиметрії на оцінку фінансового потенціалу підприємства в
контексті взаємодії зацікавлених сторін. Запропонований підхід передбачає розгляд діяльності підприємства як складної системи взаємовідносин стейкхолдерів, які характеризуються різними рівнями інформаційної асиметрії. Ключова
проблема, яку досліджує ця стаття, є багатогранність оцінки фінансового потенціалу підприємства суб’єктами,
яким притаманні різні рівні інформаційної асиметрії та проаналізовано причини можливих розбіжностей в прийнятих
ними методах оцінки. Приводиться концепція оцінки рівня інформаційної асиметричності в питаннях оцінки фінансового потенціалу підприємства з математичною інтерпретацією. Проведено огляд можливих методів зниження та
нівелювання інформаційної асиметрії для покращення якості управлінських рішень зацікавлених сторін.