Abstract:
В статті уточнено сутність та складові організаційної поведінки підприємств, окреслено стан й виявлено сучасні
тренди організаційної поведінки підприємств, які підтвердили важливість: гнучкості, співпраці, розвитку лідерства,
впровадження цифрових технологій, підвищення етичності, досліджено вплив умов цифровізації на формування і вибір
стратегій гармонізації організаційної поведінки підприємства, вимагає трансформацій в організаційній структурі,
культурі, комунікаціях, лідерстві та сприйнятті змін, встановлено проблеми, які необхідно вирішити і які за виважених підходів і ефективного управління можуть бути безболісно подолані в процесі гармонізації організаційної поведінки
підприємств та розкрито чинники впливу на ці процеси, визначено етапи й спрогнозовано переваги та ефекти від впровадження стратегій гармонізації організаційної поведінки підприємств в умовах цифровізації.