Аннотации:
Цифровізація – зміна форми бізнесу за умов цифрової реальності з урахуванням даних. Авторами розглянуто основні
визначення поняття цифрової економіки. Досліджено вплив бізнес-процесів цифрової трансформації на маркетингову діяльність, організовано взаємодію суб’єктів ринку в цифровому середовищі, визначено характер і спрямованість
трансформації процесів, які контролюють маркетингову діяльність у цифровій економіці. Запропонова схема маркетингових комунікацій у цифровому середовищі, яка представляє загальну систему, в якій існує маркетингова координація, і вказує на цифрову платформу, на якій ця взаємодія зараз реалізована. Наведено можливі шляхи реалізації комунікації в контексті цифровізації. Розкрито особливості координації інноваційних процесів на основі маркетингу відносин.
Визначено її переваги і недоліки у маркетинговій координації інноваційних процесів. Розроблено відповідні маркетингові
інструменти для створення інноваційних технологій.