DSpace Repository

Класифікація обмежень, що встановлюються під час проходження публічної служби

Show simple item record

dc.contributor.author Шовкун, Ю. І.
dc.date.accessioned 2024-09-23T06:20:31Z
dc.date.available 2024-09-23T06:20:31Z
dc.date.issued 2024-09-23
dc.identifier.citation Шовкун Ю. І. Класифікація обмежень, що встановлюються під час проходження публічної служби / Ю. І. Шовкун // Правова позиція, № 1 (42), 2024. С. 41-45. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6473
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6760
dc.description.abstract У статті запропоновано авторський підхід щодо класифікації обмежень, що встановлюються під час проходження публічної служби, на підставі наступних критеріїв: 1) суб’єктним складом розповсюдження: загальні обмеження поширюються на всі без виключення категорії публіч- них службовців, незалежно від посади та органу, де особа проходить публічну службу; спеціальні обмеження, які встановлюються лише для окремих категорій публічних службовців і не поширюються на інші категорії; 2) рівня їх нормативно-правого закріплення, такі, що закріплені в: законодавчих актах (Законах України «Про державну службу», «Про запобігання корупції» і т.д.); підзаконних нормативно-правових актах, наприклад Загальних правилах етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування затверджених наказом Національного агентства України з питань державної служби від 05.08.2016 № 158; 3) форми правових обмежень: заборони (використання службових повноважень чи свого становища; одержання неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними і т.п.); правила (неможливість мати у прямому підпорядкуванні близьких їм осіб або бути прямо підпорядкованими, доброчесність тощо); настанови, які стосуються спілкування з колегами та громадянами, зовнішнього вигляду публічного службовця та його приватного життя, в тому числі поведінки в мережі «Інтернет»; 4) змісту правових обмежень, вони поділяються на такі, що стосуються: недопущення діянь, які мають ознаки корупції; політичної та підприємницької діяльності; нерозголошення конференційної та/або службової інформації; спілкування публічного службовця з колегами та іншим громадянами; зовнішнього вигляду; приватного життя; спілкування в соціальних мережах і на форумах і т.д.; 5) сфери дії обмежень, такі, що діють у: публічній сфері, безпосередньо під час виконання публічним службовцем своїх професійних обов’язків; приватній сфері (спілкування в мережі «Інтернет», спосіб життя), при чому деякі види обмежень можуть діяти в обох сферах як от одержання неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними або ж спілкування з колегами та громадянами; 6) видів служби в державних органах: Верховній Раді України; Кабінеті Міністрів України; Національній поліції України; Державному бюро розслідувань України; Національному антикорупційному бюро; органах прокуратури; судах тощо. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Правова позиція;№ 1 (42), 2024
dc.subject публічна служба uk_UA
dc.subject державна служба uk_UA
dc.subject правові обмеження uk_UA
dc.subject загальні обмеження uk_UA
dc.subject спеціальні обмеження uk_UA
dc.subject публічні службовці uk_UA
dc.subject державні службовці uk_UA
dc.title Класифікація обмежень, що встановлюються під час проходження публічної служби uk_UA
dc.title.alternative Classification of restrictions established during public service uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024/1(42)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account