dc.contributor.author |
Акімов, А. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-28T08:04:35Z |
|
dc.date.available |
2024-08-28T08:04:35Z |
|
dc.date.issued |
2024-08-28 |
|
dc.identifier.citation |
Акімов А. В. Створення загальнодержавної програми національно-патріотичного виховання. Роз’ясннення фундаментальних основ державної безпеки, її суті на основі національної історії та атвентичності / А. В. Акімов // Публічне управління та митне адміністрування, № 1 (40), 2024. С. 5-9. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6703 |
|
dc.description.abstract |
В умовах повномасштабної збройної агресії зі сторони рф проти України стали актуальними зміни у підході публічного управління щодо регулювання соціальною сферою життєдіяльності держави. У таких умовах стало зрозуміло, що
одним із найактуальніших питань задля підвищення згуртованості і консолідації українського народу під час відсічі агресії
та захисту територіальної цілісності і суверенітету України існує новий підхід до формування національно-патріотичного виховання. Варто зауважити, що така програма має не тільки порушувати питання підготовки молодого покоління,
але й бути поточним завданням для публічної адміністрації щодо поширення таких заходів й для громадян старшого віку.
У статті досліджено сучасний стан державної політики щодо поширення системи національно-патріотичного виховання
українського суспільства. У процесі реалізації мілітаризаційних процесів держава має обґрунтувати такий підхід крізь
призму соціально-колективної та індивідуальної пам’яті історичних факторів української державності, узгодити таку політику із дослідженням потенційних ризиків для населення, зокрема у суспільних відносинах між різними групами населення,
визначити сучасні базові цінності громадян, сформувати єдину стратегію поширення такої державної політики, а також
донести ризики під час захисту державності суспільству. У статті проаналізовано чинники, що зумовлюють впровадження
та розвиток національно-патріотичного виховання громадян. Система нормативно-правового чи стратегічного планування
розвитку національно-патріотичного виховання не мала ґрунтовних та ефективних положень щодо регулювання визначеного сектору державного управління. У статті доведено, що в умовах переорієнтації державної політики на мілітаризаційний тип саме національно-патріотичне виховання є провідним елементом під час побудови суспільства. Система освіти
до 2014 року майже не приділяла уваги національно-патріотичному вихованню, крім того, такі категорії як «національне»
та «патріотичне» інколи сприймались як неорадянський вимір розвитку державності. У статті досліджено причини повільного темпу поширення загального рівня національно-патріотичного виховання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;№ 1 (40), 2024 |
|
dc.subject |
національно-патріотичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
державне управління |
uk_UA |
dc.subject |
державний орган |
uk_UA |
dc.subject |
військовий обов’язок |
uk_UA |
dc.subject |
мілітаризація |
uk_UA |
dc.subject |
українське суспільство |
uk_UA |
dc.title |
Створення загальнодержавної програми національно-патріотичного виховання. Роз’ясннення фундаментальних основ державної безпеки, її суті на основі національної історії та атвентичності |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Creation of a general state program of national patriotic education. Explanation of the fundamental basics of state security, its essence based on national history and authenticity |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |