dc.contributor.author |
Івашова, Л. М |
|
dc.contributor.author |
Бондаренко, Л. І. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-26T11:24:53Z |
|
dc.date.available |
2024-08-26T11:24:53Z |
|
dc.date.issued |
2024-08-26 |
|
dc.identifier.citation |
Івашова Л. М Удосконалення змісту, організації й управління системою професійного навчання та підвищення кваліфікації державних службовців / Л. М Івашова, Л. І. Бондаренко // Публічне управління та митне адміністрування, № 1 (40), 2024. С. 73-84. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-9653 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6693 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано процеси формування й організації управління національною системою професійного навчання і підвищення кваліфікації державних службовців в Україні відповідно до законодавчо-нормативних актів, а також
принципів і стратегій розвитку державної служби. Зазначено, що попри постійну увагу державної влади до ефективного
вирішення цієї проблеми, цілісної, гнучкої і ефективної системи підготовки фахівців державної служби поки що не створено.
Авторами надано обґрунтовані пропозиції щодо недопущення розриву процесів підготовки фахівців і процесів підвищення
їх кваліфікації, доведено необхідність дотримання їх логічної послідовності і побудови, сумісності і взаємовпливу. Зроблено
висновки про недостатній ступінь відповідності змісту планів підготовки фахівців із посадовими завданнями і функціями
виконуваної праці й змісту «сімей» посад. Підкреслено недостатнє застосування в процесі навчання міждисциплінарних
програм і опанування слухачами бакалаврського та магістерського рівнів програми за однією чи двома галузями знань, або
ж за групою спеціальностей. Запропоновано об’єднати процеси професійного навчання і підвищення кваліфікації державних
службовців, дотримуючись збереження спадковості, динамізму і комбінації знань із доповненням їх сучасними здобутками
процесу Індустрія – 4. Це зробить процес навчання наскрізним, інтегрованим до сучасного освітнього простору і динамічним,
а також забезпечить систематичного набуття й поповнення здобувачами освіти інноваційний знань і технологій необхідних
для підвищення професійних компетенцій державних службовців. Обґрунтовано, що на ринку освітніх послуг з професійного
навчання і підвищення кваліфікації державних службовців головною має бути держава як замовник кадрів та монополіст
з надання державних адміністративних послуг населенню. Саме держава має контролювати потреби в навчанні державних
службовців за програмами різного рівня, а також процес організації, зміст та технології професійного навчання, включаючи
методологію й терміни підготовки та перепідготовки фахівців. Зроблено висновок про необхідність глибшого дослідження
змісту і складності праці пов’язаної з управлінською діяльністю органів публічного управління, що впливає на організацію
та зміст професійного навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;№ 1 (40), 2024 |
|
dc.subject |
публічне управління |
uk_UA |
dc.subject |
державна служба |
uk_UA |
dc.subject |
неперервна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
підвищення кваліфікації |
uk_UA |
dc.subject |
організація процесу навчання |
uk_UA |
dc.subject |
компетенції |
uk_UA |
dc.subject |
зміст навчання |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка й перепідготовка фахівців |
uk_UA |
dc.subject |
система управління освітою |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення змісту, організації й управління системою професійного навчання та підвищення кваліфікації державних службовців |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Improving the content, organization and management of the vocational training system and improving the qualifications of civil servants |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |