Abstract:
У роботі досліджено основні поняття професійного іміджу, його функції, складові та
еволюцію інформаційно-комунікаційних парадигм, їх взаємодію з органами місцевого
самоврядування та вплив на формування професійного іміджу посадових осіб. Проаналізовано
сучасний стан професійного іміджу місцевих посадових осіб, особливості використання ЗМІ та
соціальних мереж у його формуванні, залежність професійного іміджу посадової особи від
розвитку інформаційного суспільства та практичні аспекти використання ІКТ посадовими особами
ОМС. За результатами дослідження визначено основні шляхи вдосконалення професійного іміджу
посадової особи ОМС. Запропоновано перспективні напрями покращення професійного іміджу
посадової особи в епоху розвитку цифрових технологій та цифровізації суспільства.