Репозиторий Dspace

Рекламний менеджмент та шляхи його вдосконалення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Асташенко, О. В.
dc.date.accessioned 2024-03-06T07:09:43Z
dc.date.available 2024-03-06T07:09:43Z
dc.date.issued 2024-03-06
dc.identifier.citation Асташенко О. В. Рекламний менеджмент та шляхи його вдосконалення : кваліфікаційна робота магістра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 64 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6446
dc.description.abstract Робота присвячена аналізу ключових аспектів управління рекламою в контексті сучасних маркетингових стратегій. В роботі розглядаються основні компоненти ефективного рекламного менеджменту, включаючи планування, визначення цільової аудиторії, бюджетування, креатив розробки, а також інтеграція з іншими елементами маркетингової стратегії. Особлива увага приділяється аналізу та оптимізації рекламних кампаній та їх впливу на підвищення впізнаваності бренду. В роботі також розглядається впровадження RACE Framework як ефективного інструменту для удосконалення процесів рекламного менеджменту, що було підтверджено на прикладі компанії "EcoClean". Висвітлюються практичні аспекти впровадження цієї моделі та її вплив на збільшення продажів, залучення та утримання клієнтів. Робота надає цінні інсайти та рекомендації для підприємств, які прагнуть оптимізувати свою рекламну діяльність та підвищити ефективність маркетингових кампаній. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 073 «Менеджмент»;2024
dc.subject рекламний менеджмент uk_UA
dc.subject маркетингові стратегії uk_UA
dc.subject цільова аудиторія uk_UA
dc.subject оптимізація рекламних кампаній uk_UA
dc.title Рекламний менеджмент та шляхи його вдосконалення uk_UA
dc.type Other uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись