Abstract:
Ця робота присвячена аналізу та застосуванню комп'ютерного 3D моделювання в моделюванні ландшафту за допомогою платформи Unity. В роботі розглядаються основні функції та можливості Unity, включаючи інтеграцію з віртуальною та доповненою реальністю, що відкриває нові перспективи для представлення проектів та взаємодії з ними. Використовуючи ряд прикладів, дослідження демонструє, як Unity може слугувати не лише як інструмент для створення візуалізацій, але й як платформа для комплексного аналізу та реалізації архітектурних та ландшафтних проектів. Результатом розробки є додаток, який відкриває широкі можливості для моделювання завдань архітектури. Шляхом створення реалістичної 3D-моделі поверхні та ефективного розміщення моделей об'єктів, програма надає зручний та ілюстративний інструмент для візуалізації вигляду системи постачання води.