Репозитарiй DSpace

Рекламні агенції як суб’єкти рекламної комунікації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Валенко, В. Р.
dc.date.accessioned 2024-02-12T12:40:04Z
dc.date.available 2024-02-12T12:40:04Z
dc.date.issued 2024-02-12
dc.identifier.citation Валенко В. Р. Рекламні агенції як суб’єкти рекламної комунікації: дипломна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 43 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6376
dc.description.abstract Мета роботи: комплексний аналіз особливостей створення і функціонування рекламних агенцій в Україні, а також прогнозування подальших перспектив розвитку цих агенцій. Одержані результати та їх новизна: новизна полягає в унікальності прикладного вивчення вже наявних методів створення рекламних агенцій та використання цього досвіду у подальшому розвитку маркетингового середовища і конкретної агенції. Визначено важливість та перспективність SMM-агенцій для просування малого бізнесу через соціальні мережі в сучасних умовах. Практичне значення: результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, так і науковцям, висновки дослідження можуть бути використані як практичні поради стосовно заснування рекламних агенцій в сучасних умовах. Розроблено концепцію та матеріали з презентації нового SMM-агентства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 061 «Журналістика»;2023
dc.subject рекламна агенція uk_UA
dc.subject SMM-агенція uk_UA
dc.subject рекламна комунікація uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject інформаційна акція uk_UA
dc.title Рекламні агенції як суб’єкти рекламної комунікації uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу