dc.contributor.author |
Валенко, В. Р. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-12T12:40:04Z |
|
dc.date.available |
2024-02-12T12:40:04Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-12 |
|
dc.identifier.citation |
Валенко В. Р. Рекламні агенції як суб’єкти рекламної комунікації: дипломна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 43 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6376 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи: комплексний аналіз особливостей створення і функціонування рекламних агенцій в Україні, а також прогнозування подальших перспектив розвитку цих агенцій.
Одержані результати та їх новизна: новизна полягає в унікальності прикладного вивчення вже наявних методів створення рекламних агенцій та використання цього досвіду у подальшому розвитку маркетингового середовища і конкретної агенції. Визначено важливість та перспективність SMM-агенцій для просування малого бізнесу через соціальні мережі в сучасних умовах.
Практичне значення: результати дослідження можуть бути корисними як медіапрактикам, так і науковцям, висновки дослідження можуть бути використані як практичні поради стосовно заснування рекламних агенцій в сучасних умовах. Розроблено концепцію та матеріали з презентації нового SMM-агентства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
061 «Журналістика»;2023 |
|
dc.subject |
рекламна агенція |
uk_UA |
dc.subject |
SMM-агенція |
uk_UA |
dc.subject |
рекламна комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційна акція |
uk_UA |
dc.title |
Рекламні агенції як суб’єкти рекламної комунікації |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |