dc.contributor.author |
Нікулін, Р. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-12T12:22:24Z |
|
dc.date.available |
2024-02-12T12:22:24Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-12 |
|
dc.identifier.citation |
Нікулін Р. Ю. Сучасні тенденції в розвитку міжнародного рекламного ринку: дипломна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 64 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6373 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи: аналіз сучасних тенденцій в розвитку міжнародного рекламного ринку та розкриття основних факторів, що впливають на його розвиток; дослідження зрозуміння та розробка ефективних рекламних стратегій.
Одержані висновки та їх новизна: огляд основних концептуальних аспектів міжнародного рекламного ринку та сучасних тенденцій в розвитку міжнародного рекламного ринку і їхнього впливу на нього, а також рекламних стратегій та ефективного залучення клієнтів, відповідно до сучасних тенденцій, створено власні інформаційні продукти.
Практичне значення: результати мають велике практичне значення для компанії і сприяють досягненню її маркетингових та комунікаційних цілей, спрямованих на демонстрацію продуктів і послуг компанії у цікавий та привабливий спосіб аби створити позитивний імідж бренду. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
061 «Журналістика»;2023 |
|
dc.subject |
міжнародний рекламний ринок |
uk_UA |
dc.subject |
тенденції |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
новітні технології |
uk_UA |
dc.subject |
штучний інтелект |
uk_UA |
dc.subject |
віртуальна реальність |
uk_UA |
dc.subject |
доповнена реальність |
uk_UA |
dc.subject |
рекламні стратегії |
uk_UA |
dc.subject |
ефективне залучення клієнтів |
uk_UA |
dc.subject |
сучасні тенденції розвитку |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні тенденції в розвитку міжнародного рекламного ринку |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |