dc.contributor.author |
Капітонова, А. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-12T11:31:09Z |
|
dc.date.available |
2024-02-12T11:31:09Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-12 |
|
dc.identifier.citation |
Капітонова А. В. PR-діяльність підприємств малого бізнесу у галузі кондитерського виробництва: дипломна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 71 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6370 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи: з’ясувати можливості застосування комунікаційної
стратегії в Іnstаgrаm для налагодження взаємозв’язку з покупцями онлайн-
кондитерської та в удосконаленні системи комунікаційних інструментів і
стратегії просування малого бізнесу.
Одержані висновки та їх новизна: узагальнено наукові та практичні
положення щодо провадження PR-діяльності малого підприємства у галузі
кондитерського виробництва, на основі чого запропонована стратегія
розвитку PR-комунікації онлайн-кондитерської Double.Cake з потенційними
покупцями шляхом використання соціальних мереж, зокрема Іnstаgrаm.
Практичне значення: розроблено підходи щодо організації PR-
діяльності онлайн-кондитерської Double.Cake, сформульовано рекомендації з
формування комунікаційної стратегії просування її товарів і послуг у
соціальних мережах, зокрема в Іnstаgrаm, надано приклади контент-плану та
створено приклади інформаційних промопродуктів для розміщення у
соціальних мережах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
061 «Журналістика»;2023 |
|
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
звʼязки з громадськістю |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
контент-план |
uk_UA |
dc.subject |
просування бренду |
uk_UA |
dc.title |
PR-діяльність підприємств малого бізнесу у галузі кондитерського виробництва |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |