Репозитарiй DSpace

Інформаційний вплив як результат кросмедійної стратегії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безверхня, Ю. В.
dc.date.accessioned 2024-02-12T11:00:15Z
dc.date.available 2024-02-12T11:00:15Z
dc.date.issued 2024-02-12
dc.identifier.citation Безверхня Ю. В. Інформаційний вплив як результат кросмедійної стратегії: дипломна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 67 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6368
dc.description.abstract Мета роботи: дослідити особливості інформаційного контенту у кросмедійному просторі. Одержані висновки та їх новизна: Наукова новизна одержаних висновків полягає у дослідженні інформаційного впливу на кросмедіа. Практичне значення: Результати дослідження в подальшому можуть використовуватися для дослідження інформаційного кросмедійного простору, а власний проєкт може в подальшому стати офіційним онлайн-медіа. Тема дослідження була апробована на науковій конференції. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 061 «Журналістика»;2023
dc.subject кросмедіа uk_UA
dc.subject інформаційні жанри uk_UA
dc.subject дослідження аудиторії кросмедіа uk_UA
dc.subject кросмедійна стратегія uk_UA
dc.subject онлайн-медіа uk_UA
dc.subject соціальні медіа uk_UA
dc.title Інформаційний вплив як результат кросмедійної стратегії uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу