dc.contributor.author |
Безверхня, Ю. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-12T11:00:15Z |
|
dc.date.available |
2024-02-12T11:00:15Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-12 |
|
dc.identifier.citation |
Безверхня Ю. В. Інформаційний вплив як результат кросмедійної стратегії: дипломна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2023. 67 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6368 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи: дослідити особливості інформаційного контенту у кросмедійному просторі.
Одержані висновки та їх новизна: Наукова новизна одержаних висновків полягає у дослідженні інформаційного впливу на кросмедіа.
Практичне значення: Результати дослідження в подальшому можуть використовуватися для дослідження інформаційного кросмедійного простору, а власний проєкт може в подальшому стати офіційним онлайн-медіа. Тема дослідження була апробована на науковій конференції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
061 «Журналістика»;2023 |
|
dc.subject |
кросмедіа |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні жанри |
uk_UA |
dc.subject |
дослідження аудиторії кросмедіа |
uk_UA |
dc.subject |
кросмедійна стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-медіа |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні медіа |
uk_UA |
dc.title |
Інформаційний вплив як результат кросмедійної стратегії |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |