Короткий опис (реферат):
У статті було досліджено стан експорту та імпорту продукції Україною та визначено, що для подальшого
розвитку глобалізаційної діяльності інноваційно-орієнтованих підприємств та формування стійких взаємовідносин зі споживачами на міжнародному ринку, необхідно використовувати інструменти міжнародного маркетингу.
У дослідженні визначено головні відмінні риси міжнародного маркетингу від традиційного, розглянуто основні різновиди міжнародного маркетингу та запропоновано етапи впровадження міжнародного маркетингу у діяльність
інноваційно-орієнтованого підприємства. Автором було сформовано основні причини застосування міжнародного
маркетингу у діяльності інноваційно- орієнтованого підприємства та перелічено переваги його використання при розширенні діяльності на глобальному ринку. Також наголошено, що перед виходом на новий ринок підприємству необхідно
провести детальний аналіз та розробити стратегію, щоб забезпечити успіх у глобальному бізнес-середовищі