Репозиторий Dspace

Засади впровадження міжнародного маркетингу у діяльність інноваційно-орієнтованих підприємств

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шумкова, О.В.
dc.date.accessioned 2024-01-11T09:45:36Z
dc.date.available 2024-01-11T09:45:36Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier.citation Шумкова О.В. Засади впровадження міжнародного маркетингу у діяльність інноваційно-орієнтованих підприємств. Науковий погляд: економіка та управління, № 3 (83) / 2023. С. 146-151. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6329
dc.description.abstract У статті було досліджено стан експорту та імпорту продукції Україною та визначено, що для подальшого розвитку глобалізаційної діяльності інноваційно-орієнтованих підприємств та формування стійких взаємовідносин зі споживачами на міжнародному ринку, необхідно використовувати інструменти міжнародного маркетингу. У дослідженні визначено головні відмінні риси міжнародного маркетингу від традиційного, розглянуто основні різновиди міжнародного маркетингу та запропоновано етапи впровадження міжнародного маркетингу у діяльність інноваційно-орієнтованого підприємства. Автором було сформовано основні причини застосування міжнародного маркетингу у діяльності інноваційно- орієнтованого підприємства та перелічено переваги його використання при розширенні діяльності на глобальному ринку. Також наголошено, що перед виходом на новий ринок підприємству необхідно провести детальний аналіз та розробити стратегію, щоб забезпечити успіх у глобальному бізнес-середовищі uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№ 3 (83) / 2023
dc.subject міжнародний маркетинг uk_UA
dc.subject міжнародна діяльність uk_UA
dc.subject маркетингові інструменти uk_UA
dc.subject інноваційне підприємство uk_UA
dc.subject глобальний ринок uk_UA
dc.title Засади впровадження міжнародного маркетингу у діяльність інноваційно-орієнтованих підприємств uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • 2023/3(83)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись