dc.contributor.author |
Мостова, А.Д. |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-18T11:20:39Z |
|
dc.date.available |
2023-12-18T11:20:39Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-18 |
|
dc.identifier.citation |
Мостова А.Д. Сучасні тенденції та особливості просування бізнесу у соціальних мережах. Східна Європа: економіка, бізнес та управління, Випуск 3 (36) 2022. С. 76-82. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2518-1971 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6227 |
|
dc.description.abstract |
Проведено дослідження тенденцій розвитку соціальних мереж як інструменту для комунікацій та ви-
значено потенціал для просування бізнесу. Виявлено переваги, які надають інструменти соціальних медіа
для формування та розвитку системи цифрових маркетингових комунікацій. Розкрито особливості со-
ціальних мереж та показано їх роль у формуванні цифрової маркетингової стратегії та SMM стратегії як
її невід’ємної складової. Доведено, що ефективне просування бізнесу в соціальних мережах потребує пла-
нування, інформаційно-аналітичного забезпечення, контент-маркетингу, моніторингу та контролю, що
можливо при розробці стратегії SMM. Запропоновано авторську схему формування стратегії просування
бізнесу в соціальних мережах, яка включає бізнес-цілі, завдання, аналітичну складову, управління просуван-
ням у соціальних медіа, систему моніторингу та оцінювання ефективності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Східна Європа: економіка, бізнес та управління;Випуск 3 (36) 2022 |
|
dc.subject |
просування бізнесу |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
цільова аудиторія |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія SMM |
uk_UA |
dc.subject |
контент- маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
таргетована реклама |
uk_UA |
dc.subject |
управління комунікаціями |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні тенденції та особливості просування бізнесу у соціальних мережах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |