Короткий опис (реферат):
Проведено дослідження тенденцій розвитку соціальних мереж як інструменту для комунікацій та ви-
значено потенціал для просування бізнесу. Виявлено переваги, які надають інструменти соціальних медіа
для формування та розвитку системи цифрових маркетингових комунікацій. Розкрито особливості со-
ціальних мереж та показано їх роль у формуванні цифрової маркетингової стратегії та SMM стратегії як
її невід’ємної складової. Доведено, що ефективне просування бізнесу в соціальних мережах потребує пла-
нування, інформаційно-аналітичного забезпечення, контент-маркетингу, моніторингу та контролю, що
можливо при розробці стратегії SMM. Запропоновано авторську схему формування стратегії просування
бізнесу в соціальних мережах, яка включає бізнес-цілі, завдання, аналітичну складову, управління просуван-
ням у соціальних медіа, систему моніторингу та оцінювання ефективності.