Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6227
Назва: Сучасні тенденції та особливості просування бізнесу у соціальних мережах
Автори: Мостова, А.Д.
Ключові слова: просування бізнесу
соціальні мережі
цільова аудиторія
стратегія SMM
контент- маркетинг
таргетована реклама
управління комунікаціями
Дата публікації: 18-гру-2023
Видавництво: Придніпровська Державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Мостова А.Д. Сучасні тенденції та особливості просування бізнесу у соціальних мережах. Східна Європа: економіка, бізнес та управління, Випуск 3 (36) 2022. С. 76-82.
Серія/номер: Східна Європа: економіка, бізнес та управління;Випуск 3 (36) 2022
Короткий огляд (реферат): Проведено дослідження тенденцій розвитку соціальних мереж як інструменту для комунікацій та ви- значено потенціал для просування бізнесу. Виявлено переваги, які надають інструменти соціальних медіа для формування та розвитку системи цифрових маркетингових комунікацій. Розкрито особливості со- ціальних мереж та показано їх роль у формуванні цифрової маркетингової стратегії та SMM стратегії як її невід’ємної складової. Доведено, що ефективне просування бізнесу в соціальних мережах потребує пла- нування, інформаційно-аналітичного забезпечення, контент-маркетингу, моніторингу та контролю, що можливо при розробці стратегії SMM. Запропоновано авторську схему формування стратегії просування бізнесу в соціальних мережах, яка включає бізнес-цілі, завдання, аналітичну складову, управління просуван- ням у соціальних медіа, систему моніторингу та оцінювання ефективності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6227
ISSN: 2518-1971
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18 Modern trends and features of business promotion in social networks.pdf449,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.