Аннотации:
Аргументовано роль соціальних мереж у формуванні SMM стратегії бізнесу. Проведено дослідження осно-
вних тенденцій розвитку та мотивів використання соціальних мереж користувачами та показано, що соціальні
медіа є ефективним інструментом з просування бізнесу та вдосконалення маркетингових комунікацій. Роз-
глянуто основні аргументи на користь різних соціальних мереж, висловлені користувачами. Проведено до-
слідження рівня залученості до контенту серед підписників сторінок брендів у соціальних мережах за різними
галузями та визначено потенціал для просування бізнесу. Виявлено основні метрики, які використовуються
для оцінки ефективності маркетингових зусиль у соціальних медіа. Проведено практичне дослідження ефек-
тивності використання соціальних мереж на прикладі брендів спортивного одягу. Надано рекомендації щодо
вдосконалення просування бізнесу в соціальних медіа для покращення показників залученості підписників, а
також формування та розвитку системи цифрових маркетингових комунікацій.