Короткий опис (реферат):
Статтю присвячено сучасному явищу роздрібної торгівлі, або ритейлу. Надано короткий огляд праць,
присвячених проблемам роздрібної торгівлі як у світі, так і в Україні. Розглянуто основні тенденції розви-
тку ритейлу. Проаналізовано особливості впливу на розвиток ритейлу такого нового виклику, як пандемія
COVID-19, в Україні та за кордоном. Установлено, що через пандемію споживачі стали більш гнучкими під
час вибору різних каналів покупки (онлайн, офлайн), а тому набувають актуальності інтегровані послуги
та зручний процес покупки незалежно від вибраного каналу. Виділено основні тенденції розвитку роздріб-
ної торгівлі: омніканальність, діджиталізація ринку, персоналізація, кобрендинг, екологізація та соціальна
відповідальність ритейл-бізнесу, його прозорість та створення однієї платформи управління бізнесом,
що включатиме систему ІТ-рішень та засобів автоматизації бізнес-операцій.