dc.contributor.author |
Богородицька, Г.Є. |
|
dc.contributor.author |
Гриценко, А.В. |
|
dc.contributor.author |
Філоненко, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-14T14:19:08Z |
|
dc.date.available |
2023-12-14T14:19:08Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-14 |
|
dc.identifier.citation |
Богородицька Г.Є., Гриценко А.В., Філоненко А.В. Тенденції розвитку ритейлу: вітчизняний та зарубіжний досвід. Держава та регіони, 2021 р., № 1 (118). С. 12-16. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2707-0719 |
|
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6212 |
|
dc.description.abstract |
Статтю присвячено сучасному явищу роздрібної торгівлі, або ритейлу. Надано короткий огляд праць,
присвячених проблемам роздрібної торгівлі як у світі, так і в Україні. Розглянуто основні тенденції розви-
тку ритейлу. Проаналізовано особливості впливу на розвиток ритейлу такого нового виклику, як пандемія
COVID-19, в Україні та за кордоном. Установлено, що через пандемію споживачі стали більш гнучкими під
час вибору різних каналів покупки (онлайн, офлайн), а тому набувають актуальності інтегровані послуги
та зручний процес покупки незалежно від вибраного каналу. Виділено основні тенденції розвитку роздріб-
ної торгівлі: омніканальність, діджиталізація ринку, персоналізація, кобрендинг, екологізація та соціальна
відповідальність ритейл-бізнесу, його прозорість та створення однієї платформи управління бізнесом,
що включатиме систему ІТ-рішень та засобів автоматизації бізнес-операцій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Класичний приватний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Держава та регіони;2021 р., № 1 (118) |
|
dc.subject |
ритейл |
uk_UA |
dc.subject |
роздрібна торгівля |
uk_UA |
dc.subject |
діджиталізація |
uk_UA |
dc.subject |
бізнес-моделі |
uk_UA |
dc.subject |
персоналізація |
uk_UA |
dc.subject |
омніканальність |
uk_UA |
dc.title |
Тенденції розвитку ритейлу: вітчизняний та зарубіжний досвід |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |