Аннотации:
У статті здійснено теоретичне визначення місця підприємницької та корпоративної діяльності в реалізації сучасної соціальної парадигми. Встановлено, що вирішення соціальних завдань у сучасному українському суспільстві набуває першочергового значення. Однак в умовах економічної кризи наша держава не в змозі виконати всі свої соціальні функції. Обгрунтування інституту підприємництва як фактору модернізації українського суспільства в умовах глобалізації, передбачає використання всього теоретикометодологічного арсеналу гуманітарного та соціальноекономічного знання, що дозволяє охопити і зрозуміти витоки, суть, соціальноекономічний зміст і функціональні ролі підприємництва. Узагальнено, що у зв'язку з цим набуває особливої методологічної значущості теорія соціальної стратифікації, яка доз воляє описати структуровані відмінності і соціальну нерівність між групами людей.