Репозитарiй DSpace

Застосування елементів проектного маркетингового менеджменту для управління збутом туристичних підприємств

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джинджоян, В. В.
dc.date.accessioned 2023-11-23T12:31:54Z
dc.date.available 2023-11-23T12:31:54Z
dc.date.issued 2023-11-23
dc.identifier.citation Джинджоян В. В. Застосування елементів проектного маркетингового менеджменту для управління збутом туристичних підприємств. Ефективна економіка, №5, 2018. uk_UA
dc.identifier.issn 2307-2105
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6122
dc.description.abstract У статті з’ясовані особливості застосування елементів проектного маркетингового менеджменту для управління збутом туристичних підприємств. Наведена модель формування збутової політики (стратегії) туристичного підприємства в ринкових умовах господарювання та зображена модель «Чотири горизонти росту туристичного підприємства». Проілюстровано вибір маркетингових стратегій туристичних підприємств на усіх горизонтах росту. З’ясовано застосування туристичними підприємствами видів маркетингу для формування місії та цілей стратегічних маркетингових та збутових планів. Запропоновано формування збутових програм (проектів) підприємствами туристичного сектору. Також запропоновано здійснювати контроль за збутовою програмою туристичних підприємств трьох рівнів, а саме: внутрікорпоративний – проводиться всередині організації або керівництвом, або спеціальним підрозділом уповноваженим на його здійснення; всередині підрозділу який займався впровадженням програми; зовнішній – залучення зовнішніх спеціалізованих аудиторських організацій тощо. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр` uk_UA
dc.relation.ispartofseries Ефективна економіка;№5, 2018
dc.subject збут uk_UA
dc.subject проектний маркетинговий менеджмент uk_UA
dc.subject туристичні компанії uk_UA
dc.subject управління збутом uk_UA
dc.title Застосування елементів проектного маркетингового менеджменту для управління збутом туристичних підприємств uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу