DSpace Repository

Проблеми та перспективи туристичного маркетингу в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Разінькова, М.Ю.
dc.date.accessioned 2023-11-15T12:20:51Z
dc.date.available 2023-11-15T12:20:51Z
dc.date.issued 2023-11-15
dc.identifier.citation Разінькова М.Ю. Проблеми та перспективи туристичного маркетингу в Україні. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". uk_UA
dc.identifier.issn 2709-5444
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6084
dc.description.abstract У статті проаналізовано проблеми та перспективи туристичного маркетингу в Україні. Виявлено, що серед проблемних питань проектування організаційних структур продажів туристичних підприємств є ірраціональний вибір типу структури, що здійснюється шляхом вибору в більшості функціональної структури і менше - послуг, ринкових, регіональних, сегментні, матричні та комбіновані структури; недостатня оптимізація рівнів управління організаційною структурою та складність міжструктурних зв'язків тощо. Таким чином, у сучасних економічних умовах забезпечення побудови оптимальної системи управління маркетингом для туристичних підприємств з урахуванням їх потенціалу та особливостей діяльності є головним завданням. Встановлено, що в непрямих каналах продажів структурно розташовані посередники. Основною функцією посередників є розширення та вдосконалення стратегії доступу на ринок, оптимізація витрат на здійснення туристичних послуг, оскільки вони краще знайомі з характеристиками місцевих сегментів ринку і швидше реагують на зміни ринкових умов. Як правило, багаторівневий канал збуту для продажу туристичної продукції здійснюється за участю великої кількості посередників. Встановлено, що в процесі управління продажами туристичних підприємств важливо використовувати маркетингові програми відповідно до кола завдань, що охоплюються. Звичайними є вирішення питань всіх функцій торговельної діяльності підприємства туристичного сектора, а цільові програми спрямовані на реалізацію окремого, особливо актуального завдання, наприклад, розробки нового продукту, або розробки нового сегменту ринку. Доведено, що ключовими напрямками маркетингового управління в діяльності туристичних підприємств є впровадження стратегічного та проектного менеджменту з використанням проектного підходу, побудованого на оптимальній структурі управління продажами з урахуванням функціональних, продуктивних, територіальних, матричнмх і сегментарних структур, впровадження технологічних інновацій у цей процес продажів туристичного продукту та формування віртуальної структури продажів та взаємодії мережевих кластерів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Інтернаука" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки";
dc.subject збут uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингове управління uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject туристичні компанії uk_UA
dc.title Проблеми та перспективи туристичного маркетингу в Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account