Аннотации:
У статті викладено матеріал щодо суттєвого підвищення ефективності реалізації інноваційно —
інвестиційної стратегії розвитку регіонів України в контексті розроблення державної політики в га-
лузі освіти і науки. Доведено, що формування нової, відповідної сучасному світовому рівню націо-
нальної інноваційної освітньої системи не може бути вирішеним без усвідомлення ролі освіти та
визначення основних напрямів її трансформації з урахуванням реального стану і перспектив роз-
витку. Запропоновано рекомендації щодо формування та виконання державного замовлення на
підготовку фахівців з урахуванням соціально-економічного розвитку на загальнодержавному й
регіональному рівнях, на рівні вищого навчального закладу, що потребує якісно опрацьованого
прогнозу розвитку державного та регіонального ринків праці на перспективний період