Репозиторий Dspace

Маркетинговий підхід до управління закладом вищої освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Стеблюк, Н.Ф.
dc.date.accessioned 2023-11-14T11:23:53Z
dc.date.available 2023-11-14T11:23:53Z
dc.date.issued 2023-11-14
dc.identifier.citation Стеблюк Н.Ф. Маркетинговий підхід до управління закладом вищої освіти. Іntеrnаtіоnаl Scіеntіfіc Jоurnаl “Іntеrnаukа”, №6, 2020 uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6075
dc.description.abstract Досліджено особливості маркетингового управління закладом вищої освіти, що дозволяє змінити вектор управління на забезпечення високих стандартів вищої освіти як складову загальної цілі задоволення потреби споживачів у освітніх послугах. Доведено доцільність впровадження маркетингового підходу до управління вищими навчальними закладами за умов дотримання принципу орієнтації на запити і потреби споживачів, вимоги замовників, врівноваження незбалансованості між ринком освіти і ринком праці. Запропоновано п’ять етапів процесу маркетингового управління, які пояснюють системну взаємодію закладу зі споживачами, що сприяє збільшенню ступеня задоволення потреб усіх зацікавлених сторін, розвитку ефективних та взаємовигідних партнерських відносин зі споживачами. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries Іntеrnаtіоnаl Scіеntіfіc Jоurnаl “Іntеrnаukа”;№6, 2020
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject маркетингове управління uk_UA
dc.subject освітня послуга uk_UA
dc.subject потреба uk_UA
dc.subject споживач uk_UA
dc.title Маркетинговий підхід до управління закладом вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись