Репозиторий Dspace

Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Стеблюк, Н. Ф.
dc.contributor.author Копєйкіна, Є. В.
dc.date.accessioned 2023-11-10T12:18:33Z
dc.date.available 2023-11-10T12:18:33Z
dc.date.issued 2023-11-10
dc.identifier.citation Стеблюк Н. Ф., Копєйкіна Є. В. Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг. Економічний вісник Донбасу, № 3(57), 2019/ uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6063
dc.description.abstract Визначення споживчих потреб та інтересів – го- ловне завдання вищих навчальних закладів в умовах конкурентної боротьби. Розуміння поведінки потен- ційних та реальних здобувачів освіти допоможе за- кладу не тільки пристосуватися до неї, а й формувати її. Дослідження споживчих потреб на ринку освітніх послуг доцільно здійснювати з використанням марке- тингових методів. У статті розглянуто маркетинговий інструмента- рій визначення ставлення споживача до закладу вищої освіти та наукової оцінки рівня задоволеності/незадо- воленості. Запропоновано використання модифікова- ної моделі «ідеальної точки» для знаходження став- лення споживача до вищого навчального закладу та прийняття рішення про вступ. Проведені розрахунки дозволяють визначити ставлення майбутнього сту- дента до певного закладу вищої освіти з урахуванням його очікувань. Для дослідження задоволеності/незадоволеності споживачів освітніх послуг у статті наведено матрицю «ефективність/важливість», побудовану на основі опи- тування та оцінки задоволеності та важливості конкре- тних характеристик. Для формування інформаційно-аналітичної ос- нови з метою підвищення якості освітніх послуг у ро- боті наведено узгодження пріоритетів держави, ринку праці та споживачів з перспективою на майбутнє. Запропонована у статті модель поведінки спожи- вача відображає процес прийняття ним рішення від ус- відомлення потреби до реакції на освітні послуги. Про- ходячи кожну зі стадій, споживач змінює свої ролі, пе- ретворюючись із абітурієнта на студента, зі студента на випускника вищого навчального закладу. Форму- вання моделі поведінки споживача на ринку освітніх послуг дозволяє організувати ефективне управління маркетинговою діяльністю у ВНЗ та не тільки сприяти задоволенню потреб споживачів, а й формувати попит на ринку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економічний вісник Донбасу;№ 3(57), 2019
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject ринок освітніх по- слуг uk_UA
dc.subject поведінка споживача uk_UA
dc.subject маркетинг вищої освіти uk_UA
dc.subject модель поведінки споживача uk_UA
dc.title Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись