dc.contributor.author |
Стеблюк, Н. Ф. |
|
dc.contributor.author |
Копєйкіна, Є. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-10T12:18:33Z |
|
dc.date.available |
2023-11-10T12:18:33Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-10 |
|
dc.identifier.citation |
Стеблюк Н. Ф., Копєйкіна Є. В. Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг. Економічний вісник Донбасу, № 3(57), 2019/ |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6063 |
|
dc.description.abstract |
Визначення споживчих потреб та інтересів – го-
ловне завдання вищих навчальних закладів в умовах
конкурентної боротьби. Розуміння поведінки потен-
ційних та реальних здобувачів освіти допоможе за-
кладу не тільки пристосуватися до неї, а й формувати
її. Дослідження споживчих потреб на ринку освітніх
послуг доцільно здійснювати з використанням марке-
тингових методів.
У статті розглянуто маркетинговий інструмента-
рій визначення ставлення споживача до закладу вищої
освіти та наукової оцінки рівня задоволеності/незадо-
воленості. Запропоновано використання модифікова-
ної моделі «ідеальної точки» для знаходження став-
лення споживача до вищого навчального закладу та
прийняття рішення про вступ. Проведені розрахунки
дозволяють визначити ставлення майбутнього сту-
дента до певного закладу вищої освіти з урахуванням
його очікувань.
Для дослідження задоволеності/незадоволеності
споживачів освітніх послуг у статті наведено матрицю
«ефективність/важливість», побудовану на основі опи-
тування та оцінки задоволеності та важливості конкре-
тних характеристик.
Для формування інформаційно-аналітичної ос-
нови з метою підвищення якості освітніх послуг у ро-
боті наведено узгодження пріоритетів держави, ринку
праці та споживачів з перспективою на майбутнє.
Запропонована у статті модель поведінки спожи-
вача відображає процес прийняття ним рішення від ус-
відомлення потреби до реакції на освітні послуги. Про-
ходячи кожну зі стадій, споживач змінює свої ролі, пе-
ретворюючись із абітурієнта на студента, зі студента
на випускника вищого навчального закладу. Форму-
вання моделі поведінки споживача на ринку освітніх
послуг дозволяє організувати ефективне управління
маркетинговою діяльністю у ВНЗ та не тільки сприяти
задоволенню потреб споживачів, а й формувати попит
на ринку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економічний вісник Донбасу;№ 3(57), 2019 |
|
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
ринок освітніх по- слуг |
uk_UA |
dc.subject |
поведінка споживача |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
модель поведінки споживача |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |