Репозитарiй DSpace

Економічна сутність та ознаки маркетингового управління

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стеблюк, Н.Ф.
dc.contributor.author Губський, Ю.Г.
dc.date.accessioned 2023-11-10T09:43:09Z
dc.date.available 2023-11-10T09:43:09Z
dc.date.issued 2023-11-10
dc.identifier.citation Стеблюк Н.Ф., Губський Ю.Г. Економічна сутність та ознаки маркетингового управління. Економічний вісник Дніпровського державного технічного університету, 2021. № 1(2). С. 56-63. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6062
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню концептуальних засад формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства, яка розглядається як системний, програмно-цільовий механізм взаємодії інструментів маркетингу і менеджменту з метою максимального задоволення потреб споживачів та цілей організації. Розглянуто етапи становлення маркетингу, передумови його виникнення, проаналізовано різні управлінські концепції маркетингу. Висвітлено теоретичні аспекти концепцій маркетингового менеджменту та його застосування у діяльності підприємств та організацій. Узагальнення наукових положень дозволило надати визначення поняття «маркетингове управління». Отримані результати дають можливість визначити основні тенденції розвитку маркетингового управління з застосуванням конкретних технологій в системі управлінської діяльності підприємств та організацій. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпровський державний технічний університет uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економічний вісник Дніпровського державного технічного університету;2021. № 1(2)
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject концепції маркетингу uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject маркетингове управління uk_UA
dc.title Економічна сутність та ознаки маркетингового управління uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу